Salihaacar ArvenMom nasıl bir hastane hangi yoldan doğum olacak ki bu kadar fazla Ben özele gidiyorum 11- normal 12- sezeryan yatış uzarsa ya da kan lazım olursa 1-2bin ₺uzerine ekleme durumu olabilir sadece
ArvenMom Salihaacar sezaryen 5 gün kaldım ben ve çok memnundum ilgi alaka kan uyuşmazlığı iğnesi kızım fototerapi aldı ve erken doğdu şuan araştırırsanız içerdeki doktorlar 35 diyor dışarı doktorlar 45 50 diye duydum yani iyi bir hastane ben memnundum