demirdursun ne yersen ye ne yaparsan yap gaz oluyorsa olur. Bebeğin yapısıyla alakalı. Sütün üşür vs diyenleri de sustur. Yaz günü doğum yaptım oğlum gaz bombasıydı kısmet işte 🤣 karnını ovala ayaklarını sıcak tut masaj yap sık sık bir de doktorun önerdiği bir damla illa ki vardır onu dene zaman içinde normale döner. Allah sabır versin.