dhbetul Merhaba kızlar, 10gün gecikmeden sonra malesef ki bugün adet oldum. Bu ay ovulasyon testi ile denemeyi düşünüyorum. Kullanan var mı hangisini tavsiye edersiniz. Hamile kalmak için herhangi bir tavsiyeniz var mı ?:(
fizikcianne dhbetul laboquick marka öneririm. Adetin biter bitmez başla. Adet biter bitmez yumurtlama olmaz deme. Hiç belli olmuyor. Bir gün bile kaçırma
FKRKS29 dhbetul innovita aldım bende bu ay onla takip yaptım 12 13 yumurtlama gördüm güzel sonuç veriyo
dhbetul myangelson Teşekkür ederim biraz baktım en çok yorum da onda var internette inşallah sonuç verir.
myangelson dhbetul inşallah bazıları hemen hamile kalabiliyor bazıları bir kaç denemede o senin yumurtlamaya bağlı oluyor rabbim hayırlısını versin hakkında 🤲🏻🌷
Mrvkurt Kızlarrr Ovulasyon testinde pik gördükten sonra yavas yavas silikleşiyor ya (mesela pik gördükten ertesi gün), o zaman da mı degerlendirmemiz gerekiyor ??
Mrvkurt myangelson Dün akşam iki çizgi de eşitti bugün T biraz silikleşmeye başlamış o yüzden merak ettim bugünü de değerlendirecegim teşekkür ediyorum 🌸🙏🏻