Kzlar dogum kontroll hapını sadece 2 ay kullandim ve bıraktım gebelik düşündügüm icin sonra hemen biraktiktan sonra adet oldum sonra bir ay daha bekledim tekrar adet oldum bekleme sebebim vucüdüm kendine gelsin diye düzenli adet oldum ve sorum şu sizce gebe kalma ihtimalim yüksekmi çunki düzenli bi adet döngüm var hatta hemen dogum kontroll hapını bırkariktan sonra yumurtlamam bile oldu ovulasyon testi yapmişdim bekleme sebebim folik asitte aliyordum ve insallah bu ay denicez :)