Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 26+3 deyiz:) sanki karnım sertleşti ve bebek bir tık aşağıya indi gibi geliyor bana. Wcde de sanki baskı yapıyor. Normal midir sizce?
mervemurat16 Yenianneperci35 normal olabilir belki daha yukarı çıkmamıştır.24+0 ız bizimkide hala aşağıda hareketlerini ya kasıkta ya göbek deliğin altında hissediyorum.
surfermom Yenianneperci35 ben en başından beri aşağıda hissediyorum ancak kontrollerde doktor yerinin güzel olduğunu söylüyor. Çok mu aşağıda diye diye 32. Haftaya geldik. 🧿 sanırım bebeğin konumlanması ile alakalı biraz da 🙆🏻♀️
myangelson Yenianneperci35 doktorunla görüş bu konuyu burada sana normal derler ama anormal olabilir. Benim o haftalarda bebek asagidaydi sürekli idrara sıkışıyordum erken doğum riskim vardı serklajliydim. O yüzden riske atma doktoruna bir sor. Karın sertleşmesi falan da kasılma olabilir.
Minigiim-vebenn52 Yenianneperci35 belki ayaklarının üstünde durmuştur benim de 26 hafta ayaklarının üzerinde durmuş hem mideme baskı yapıyo kafası hem de midem bulanıyor ayakları da aşağı yaptıgından sürekli tuvaletteyim
Yenianneperci35 mervemurat16 ahh benim de aynı şekilde🙈 cuma günü kontrolüm var bakalım doktorumuz ne diyecek:)
Yenianneperci35 surfermom oy maşallah🌸 yaa evet o da olabilir bilemedim🙈 biraz pimpirikliyim galiba bir şey olduğunda sürekli kendimi dinliyorum
Yenianneperci35 myangelson yaaaa çok geçmiş olsun🙏🏻 Çok haklısınız evet doktoruma danışacağım. Teşekkür ederim🌸
surfermom Yenianneperci35 ya hepimiz öyleyiz aslında. Yapacak bir şey yok 🙆🏻♀️ sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏻❤️
myangelson Yenianneperci35 rica ederim 🌷 bol su içmeyi ihmal etme iyi gelir karın sertliği eğer kasılmaysa enfeksiyon falan varsa onun için iyi gelir 🌷