Alminanur ilk doğumumu 7 sene önce orada Nihan tosunda yapmıştım çok memnun kalmıştım 🙈 sonra 28. Haftaya kadar Günay hanımda devam edip fiyatlar uçunca hastane değiştirmek zorunda kaldım şu anki şartlar nasıldır bilmiyorum ama 7 sene önceki şartları çok iyidi 🙈