koomikbiranne0507 Negatifi gördüm kızlar bişey olsa silikte olsa 2. Çizgi çıkardı herhalde ilk gebeliğimde 6 gün varken 2. Çizgi çıkmıştı çünkü bu ay çok emindim ilk kez ovulosyon testi ile yumurtlama takibi yapmıştım pik günü değerlendirmiştim ama nasip değilmiş
Zehra35o koomikbiranne0507 benimde adet öncesi negatif çıktı 3 gün gecikti yine negatif çıkmışti sonra 7. Gününde yaptım pozitif
Merve-metin koomikbiranne0507 canım çizgi gözüküyor biraz bekle sonra kan verebilirsin netleşmiş olur hem 🙏🏻 Hayırlı olsun canım
koomikbiranne0507 mombarbie_ Zehra35o Basakhilal mombarbie_ ay bunu bugün yaptım 2gün var adetime pazartesi kan vericem bugün gittim sağlık ocağına günün geçince gel dedi geri yolladı
mombarbie_ koomikbiranne0507 daha 10 gün olmuş 14 gün olmadan net kesin yoktur denilemez 1 gün bile testteki pozitif negatiflikte fark ediyor 4 gün sonra sabah ilk idrarla tekrarlayin
Basakhilal En az 12 gecmesi gerekir erken test yapip moral bozuyorsunuz. Bidahaki ay regli bekleyin bence
koomikbiranne0507 Zehra35o valla artık testlerle uğraşmak istemiyorum geçen ayda 2. Çizgi gölge gibiydi adetim 2gün geçti Bi daha yaptım test o gölgelik kayboldu sonra adet oldum hemen
Basakhilal koomikbiranne0507 prodictor mü bu :) hayırlı olsun simdiden adet günü vermen daha iyi olur hem değerin yükselmiş olur ama çok merak ediyorsan acile gidip kn verebilirsin
Sennnnnnn koomikbiranne0507 acile gitt kan tahlili ver beklemene gerek yok canım büyük ihtimalle de vardır çizgi gözüküyor zaten
koomikbiranne0507 Basakhilal ay yok çok değişik bi markaydı ilk defa görüyorum bu markayı bende atmasaydım ismini söylerdim pazartesiye beklicem cumartesi adet olmazsam artık kesin diyebilirim