Sevil17 Merhaba kızlar. 32 . Haftada iznim başlacak ama tam kasım 10 a denk geliyor. 32.haftadan önce normal rapor alıp doğum izniyle birleştiren oldu mu? Ay sonuyla işten ayrılmak istiyorum da
tugcesakzci Sevil17 32. Haftadan önce geri kalan 31 haftanda toplam 40 gün rapor alma hakkın var. Eğer doldurmadıysan rapor alabilirsin. Fakat dikkat et tam 32+0 da çalışamaz raporunu alman gerekiyor. Ücret yatacak doğum parasıyla birleşmeyebilir haberin olsun.
gamzecgr Sevil17 alabilirsiniz 32+0 a kadar 40 güne kadar yazdırabilirsiniz ama toplu 40 gün yazdırmazsiniz parça parça yazarlar o rapor parası ayri yatar ya da doktorunuz özeldeyse 30 günlük heyet alabilirsiniz