Merhaba kızlar dün 34.haftaya girdik 2 gündür falan bebeğimin hareketleri çok yavaşladi ,öncesine kadr geceleri deli gibi hareket ederdi gündüz de öyle fazla durmazdi,ama şu iki gündür fazla hareketsiz,normal mi acaba sizlerde de byle oldu mu bilgisi olan paylaşabilir mi