xbebegimx Mucizemgeldi normalde 23 ekime gun verdi normalde 37+4 oluyor bi kac gun gerideymis gelisimi onun icin biraz daha bekletirse beklemek istiyorum en azindan 38+ olsaydi bari
Ilk-annelik Mucizemgeldi 38+1 de alınacak bu çarşamba sezaryen doğumum var beklemedeyım korku heyecanla devlet hastanesinde olacağım
Tugbamf Mucizemgeldi evet sezaryen şuan hastanedeyim ve 10 gün soonra alacağız dedi yani 37 de 🤷🏻🤷🏻🥴🥴🥴
Mucizemgeldi Avril devlet mi özel hastane mi hayirlisiyla sağlıkla kucağına al darısı bize ☺️ benim devlet yarın gideceğim umarım tarih verir
Yelizdurmus41 Mucizemgeldi 34. Haftamdayım 2. Doğumum olacak 20 kasımda prensesim inşallah kucağımda olacak . Sağlıkla alalım miniklerimizi 🫶🏻