Selam kızlar bu sabah uykumdan ağlayarak uyandım kramp yüzünden 😮💨 çok kötü bir şey bacağım hala ağrıyor, bir de arada bi karnıma kramp giriyor sertleşiyor gibi oluyo kasık bölgesi 2 3 saniye sürüyo geçiyo 10 gündür var normal mi bu? Sizde de oluyor mu? 29 haftalık