Annevekizi Kızlar Mart sonu Nisan başına geliyor ve tahmini bayramdan bir hafta önce doğum yapicam 1 haftalık bebekle hiç bir uere gidemicem sanırım hemde lohusa olcak evden çıkmayı düşünmüyorum benim gibi olan var mı ?
erdmdml Annevekizi benimde nisan 1 olarak gözüküyor ama ben öyle lohusayım çıkmam diye düşünmüyorum ama dikkatlide olurum tabiki
Sinemgndg Annevekizi benimde ramazan bayramında önce olacak martın 13 de inşallah günü gününe olur mu bilmem o zamana kadar 1 ayı geçer herhalde ben çıkıcam valla oğlumla
Meneksekara Annevekizi benimde mart sonu görünüyor tam zamanında doğarsa bende hiç bir yere gitmek istemiyorum hele seZeryan olursam