Merhaba sevgili anneler ve anne adayları,
7+2’deyim. Son 10 gündür şiddetli bulantım var ama kusma yok. Ve aşırı derecede halsizim. Resmen kolumu kaldıracak halim olmuyor gün içinde. Şimdiden böyleyse sonra ne olacak bilmiyorum? Bu kadar şiddetli hissediyor oluşum normal mi? Bazen psikolojik bir tepki mi veriyor vucudum acaba diye düşünüyorum. Umarım 9 ay boyunca böyle sürmez😔 Hiçbir şey yapamıyorum gücüm yok resmen