Beyzab95 çarpma kuzu ya,bak şükret aynısın iyileşeceğine ben inanıyorum güzel düşün hep pozitif ol,bak zaman da bir şekil geçiyor,ben de 16+6 oldum geçiyor zaman çok şükür,çok güzel sağlıkla kucağına alanlar var hep onlardan biri olacağına inan bebeğine odaklan,hazırlıklar başladı mı