23kubra23 ben tamda senin haftanda gece yarısı dehşetli bir ağrıyla uyandım nefes kesen bir ağrıydı iki gün gece gündüz acilde geçirdim hiçbirsey anlamadılar taki kendi özel doğum doktoruma gidene kadar muayene etti ve sağ böbreğimin çok şiştiğini söyledi ve o gece yatış verdi bir gün boyunca tedavi uyguladı hiçbir şekilde ağrım durmadı ve antibiyotik ve ağrı kesici yazıp eve yolladı üroloji doktoru da gördü eğer şişlik ve ağrı devam ederse stent takılacak dedi bir hafta daha çektim gece gündüz sonra hafifledi biraz kontrole gittiğimde biraz gerilemişti şimdi otuz haftalık olduk şükür iyiyim sende takipleri yaptır inşallah iyi olursun