Sweety11 Kızlar 17. Haftaya gireceğiz fakat sabahları benim burnum hep kapalı.Derin derin nefesler alıyorum.Doktora da sordum normal ama daha çok son aylarda olması lazımdı dedi.Benim gibi olanlar ne gibi çözüm buldunuz?
LavinsMom Sweety11 hayir alakasi yok son aylarla. Benim doktorum ilk haftalardan sormaya basladi burun tikanikligim oluyormu diye. Benim bide alerjim var daha cok burnum tikaniyor ve akiyor. Hatta kanamalar bile oluyor oda normal. Deniz tuzu suyu ile siliyorum burnumun icerisini rahatlatiyor.
Mavimsii_56 Sweety11 bnm coktan beridir var ki geceleri benmde tıkanıyor agzımı acıp bazen nefes almaya calısıyorum😂
Sweety11 LavinsMom evet benimde evcil hayvanlara alerjim var acaba başka şeylere de mi alerjim var diye düşünüyorum alerjik rinit miyim yada sadece gebelikle alakalı mı? Bilmiyorum
Sweety11 Mavimsii_56 valla eşimde senin nefes alışverişinden telefonu duymuyorum felan diyo ama çok zorlanıyorum uyuyamıyorum dün 4 de kalkmıştım bugün 7 de 😭😭
LavinsMom Sweety11 ben rinitim hemde ustune hamile olunca . gebelikten kaynakli bi durum bu. Burun ici sisiyor falan kan akisina gore. Doktorum onceden beni tembihlemeseydi belkide kani bile gorunce telaslanirdim ama normalmis.