SevimM18 Adetime 6 gün kala yumurtlama yaşadım adetim gecikir mi ? Geçen ayda adetime 3 gün kala yumurtlamisim 15 gün sonra adet olmuştum
FKRKS29 SevimM18 bende adete 6 gün kala yumurtlama gördüm öyle olunca gecikiyor mu hiç yumurtlama takibi yapmamıştım ama hep adetim bittikten 20 gün sonra Bi daha oluyordum
myangelson SevimM18 evet gecikir yumurtlamanın 14-17 gün arası adet olursun. bu ay bende de oldu öyle
ASE6154 SevimM18 ben hemen adet bitiminde yumurtlama görüyorum ama yinede gecikiyorm bence yumurtlamayla gecikmenin bir alakası yoktur. Ayrıca bi ara 6 ay kadar hep 20 gün ileri attı adetim doktora gittim bana hava değişimi dedi çok şehir değiştirmiştim ve bunun sonucu 6 ay sürdü 🙃
Merve-metin SevimM18 canım kısmet inşallah sakın kendini strese sokma stres direk etkiliyor çünkü ben adet günümde yumurtlama gördüm adetimi 14 gün ileri attı 14.gün adet oldum
SevimM18 Merve-metin neden bunca sene böyle birşey yaşamadım anlamıyorum ne zaman çocuk yapmaya karar verdik başıma bu gelmeye başladı günü gününe adet olurdum hiç aksamazdi 2 aydır adetim 15 gün ileri atiyor
Merve-metin SevimM18 stres yapıyorsan etkiliyor olabilir canım aynı zamanda mevsim değişikliği de etkiliyor bi sağlık sorunun yoksa bunlar etken ama istersen bi kadın doğuma kontrole gidebilirsin stres yapma kafanda sil o kendiliğinden olur elbette 🙏🏻
FKRKS29 SevimM18 Hıı anladım ama benim hep.genelde regl bitince en erken 17. En geç 20. Gün olurum ya bakalım
SevimM18 myangelson benim eski hesabım vardı ne zaman post paylassam hepcsen yorum atıyordun seni unutmuyorum ilk yumurtlama adeti geciktirdinide senden öğrenmiştim hatta 15 gün sonra adet olursun yazmistin tamde dedin günde adet olmuştum 😂 ovulasyon testinden anliyormusun peki ben işten bişey anlamadım çünkü 11 12 yumurtlamam oldu sanıyordum ama 15 dede böyle bir sonuç aldım sence ?
SevimM18 Merve-metin 3 yıldır geri çekilme yondemiyle korunuyorduk geçen sene yazın 5 ay yine denedik tutmadı vazgectik biraz daha zamanı var dedik tekrar geri çekilme yöntemi yaptım şuan 10 aydır deniyoruz olmuyor 3 aya kadar hiç stres yapmiyordum yumurtlama takibi bile etmiyordum ama şu 3 aydır aşırı taktım sanırım kafama niye olmuyor diye doktorada gozuktuk sıkıntı yok dendi
Merve-metin SevimM18 ister istemez olmadığı için stres yapıyorsun canım kafandan tamamen sil at korunmadan ilişkine devam et yeter o güzel haberi alırsın inşallah bak sağlık sorunu da yokmuş çok şükür 🙏🏻 stres en büyük etken bende kaç aydır deniyorum ovülasyon testi ile bile denedim kafama çok taktığım stres yaptığım için olmuyor artık testi de bıraktım çünkü bi görev gibi düşünüyorum test olduğunda bebek olsun diye ilişkiyi değerlendiriyordum bu ay test yapmadan deneyecem olursa olur olmazsa bebiş zaten geleceği zamanı bilir mantığıyla ilerleyecem şuan için kafamdan attım bence sende kafandan silmeyi dene en umutsuz olduğun anda o güzel haberi alırsın 🙏🏻🙏🏻
myangelson SevimM18 Allah Allah kimdin kiz öteki hesabına ne oldu 😅😅 az çok anlıyorum 😅 11-12 de olmamış 15 de olmuş gibi duruyor yumurtlama , otekilerde tam pik yapmamış fazla koyulaşma olmamış çünkü
SevimM18 myangelson farklı bir isimle açmıştım o hesabı psikolojim bozuluyor diye hesabı kapattım 4 gün sonra tekrar açtım bu hesabı 😂😂😂 asıl yumurtlama o zaman 15 de oldu yani 😂
myangelson ASE6154 geç yumurtlamarda gecikmenin alakası oluyor. Onun dışında mevsimsel, stres, kist vs onlar da gecikmeye sebep. Ama post sahibi gec yumurtladigini gördüğü için direk adeti ileri atıyor yani seninki farklı birşey.
myangelson SevimM18 hahahah fazla uzaklasamadin yani 😂😂 aynen 15inde yani dün bugün de yaparsın siliklesmis mi bakarız ya da tam pik yapmış olur etiketlersin beni
SevimM18 myangelson yine yumurtlama testi yaptım hep C çizgisi kalın çıkardı bu safer T çizgisi kalın cikmis