Hilalcikkk Arkadaşlar sabahları mide bulantım olduğu için doktora söyledim şeker yükleme yapmadı sadece açlık tokluk baktı . Değerler iyi çıktı siz ne düşünüyorsunuz
mervemurat16 Hilalcikkk bende yükleme yaptırmadım.Doktor dikkat etmemi hamur işi ve şerbetli tarlılar yememem gerektiğini söyledi sadece
Melike_4949 Hilalcikkk bende yükleme yaptırmadım üç aylık h1A1C ye bakıldı şekerim yüksek çıktı insülin kullanıyorum zaten sınırdaydi
Yigit_Yagiz_Moms Hilalcikkk Ben de yaptırmadım çünkü doktorum açlık tokluk şekerime baktı hatta neredeyse alt sınıra yakındı hiç gerek yok şeker yüklemesine dedi Ben de yaptırmadım