Alyaveannesi İyi aksamlar anne adaylari ve anneler 😊😊32 haftalik hamileyim ve karnimda surekli sertlesme oluyo sizdede aynisi oluyo mu acaba 🤔🤔
Deki Alyaveannesi ben de 32 haftadayim ayni ben de butun aksam bir saga bir sola sertlesti bugun doktora gittim korkudan gayet normal dedi bu haftalarda
tugbaaltun44 Merhaba bende 33+1 deyim benim de ara ara gun icinde sertlesmelerim oluyor. Hatta bi ara korktum nstye girmemi istedi doktorum cok sukur cikmadi sancim gunde 8-9 kez olabilmesi normalmis daha fazlası olursa tehlike olabiliyormus . İnsan yinede endiselenmiyor degil tabii. Allah saglikla zamaninda yavrularimizi kucaklamayi nasip etsin insallah🤲🏻😊💞