Kader_sezer biz aldık asla memnun kalmadık bir yeri koptu satıcıya yazdık biz kemer gönderelim diktirin falan dedi kargo parasını siz ödersiniz gibi saçmaladı. Tüketifici yönetmeliğini attım güldü dalga gecer gibi.Sakın sakın o markayı almayın ben attım yoyko aldım tekrardan