Reyreyli Kızlar 23 haftalığım eşimle cinsel ilişki sonrası leke şeklinde kanamam oldu. Biraz önce fark ettim çok tedirgin oldum :( neden olur ki ilk defa başıma geldi. Doktora gitmeli miyim?
kbrmrym96 Reyreyli umarım sorun yoktur acil gidin tehlikeli olabilir bebeğin kalp atışına bakarlar kanamanın nerden geldiğine bakarlar kanama devam ederse durdurmaya çalışırlar güzel haberleriniz olsun sakin olmaya çalışın tedirgin olmayın ki bebeğinizde yansımasın
balkizim_06 Bnce doktora gidin. Bunu ihmal etmek olmz allah korusun bebege bsy olma ihtimali olabilir. Bnde 31 haftalık hamileyim başından beri yapıyorz hiç kanamam olmadı cok şükür kişiden kişiye değişiklik gosterebiliyo demekki….