Herkese selam kızlar 🌸 Çok şükür dün sabah 05.00da oğlumu kucağıma aldım😍 Bugüne kadar hiç bir belirtim sancım doğuma dair tek tıkım yoktu. Zaman bitmişti ve hastane artık bebeği almak istiyordu şekerden dolayı daha fazla beklemek istemedik☺️ öğlen 12.45 te doktorum suyumu patlattı kendi sancım gelmesi adına. Gece 12 ye kadar hiç birşey olmadı. Ben 5 saatlik diyorum çünkü gece 12 de başladı herşey🙈Gece 12 de direk 3-4dk da bir sancıyla başladı 1 saatte 2cmdi. Gece 3 te artık dakkada bir 2 dkda bir geliyordu 1 buçuk saatte 6 cm oldu ve 4/40 geçe ebeye artık bana ıkınma hissi geliyor tutamıyorum kendimi dedim oda şaşırdı daha ıkınma zamanın var açılman 10 olması lazım dedi ama ben birden açıldığımı hissettim 🙈Ebeye gerçekten elimde olmuyor dedim muayne etti ve doğum başlamış dedi ıkınabilirsin artık dedi. Doktorum üst kata çıkmıştı hemen onu aradı ama o sırada oğlum çoktan çıkmak için hazırdı 4-5 ıkınma sonrası doktorumun içeri girmesiyle ebeyle beraber doğum yapmıştım🙈 Yırtılma kesilme olmadı ama estetik amaçlı 3-4 dikişim var yıpranma payı gibi.. Kolaydı diyemem ama İlk doğumuma göre çok hızlı ve güzeldi🙈Şimdi emzirme süreçlerine girdik bile doğumdan eser kalmadı, insan o an nekadar zorlanırsa zorlansın bebek çıktığı an kucağına verdikleri an bütün sancı kesiliyor bitiyor 🙈 Şuan nası dayandım yaptım diye hayret ediyorum insan okadar hatırlamıyor,normal doğumun güzelliği bu sanırım😍 Haftası geçen belirti
Göstermeyen açılması olmayan hatta kanala girmeyen annelerim benim durumumda öyleydi stres etmeyin doğum başlamasıyla hepsi oluyor kendinize inanın. Biz çok güçlüyüz😍 Ve bu minik canlar için herşeye değiyor😍 Şuan kokusuyla kafa bulmuş durumdayım😂🙈 Allah sizlere daha kolay daha hızlı daha güzel doğumlar nasip etsin. Şekerden dolayıda bebeğimde bir sorun olmadı çok şükür. Gün boyunca şekerini ölçttüler ona yansıyan hiç bir durum yok 🤍 Allah hepinizi tek tek kurtarsın🤍 Ben şimdi göğüs ağırısı yarası başlıklarına bakarım artık haha🙈😂 Bizim konu değişti darısı sizlerin başına 😍😍🤍🌸