39.Haftamdayım akşam 10 gibi ilk regli ağrısı gibi bir ağrı oldu sonra akıntı ile birlikte açık kırmızı kan geldi doktorum endişelenmemi ağrım şiddetlenirse hastaneye gitmemi ebenin kendisiyle iletişime geçeceğini söyledi
Ama daha sonra ara ara düzensiz şekilde yine aynı regli ağrısı gibi ağrılar oldu bu saate kadar geldim simdi yine ağrı ile birlikte kan geliyor ama bebeğimin hareketlerinide hissediyorum zaten normalde sabah kontrolüm vardı sizce durumum ne doğurur muyum? Yoksa kan gelmesi anormal bir durum mu? 😔😔 ilk dogumum