Arkadaşlar 3 5 gündür kasintim var doktorum test istemeden ursactive 250 mg ilaç başladı günde 3 kez tam anlamıyla geçirmez ama rahatlatır doğuma kadar.kullan dedi.
Ama benim kasintilarim geçmiyor arttı iyice kollarım bacaklarım popom karnım sırtım ayak ellerim anliyacaginiz tüm vücut döküntü yok ama kaşımaktan nokta nokta yara gibi kanıyor artık dayanamıyorum bebeğim daha çok küçük ona bı zararı varmı bu durumun erken doğum olur diye çok korkuyorum. Araştırdıkça içim karardi iyice