Güzel anneler,
Bu haftalarda da ağrınız devam ediyor mu?
Yani öyle aniden giren sancı vs değil, ama yataktan kalkarken, eğilip kalkarken kasık bölgemde ağrı hissediyorum ben.
Her an çişim var idrara sıkışık gibiyim .
İdrar testi de verdim temiz çıktı
Acaba normal mi tüm bunlar?