Sibel_grck 37+4 ara ara regli ağrısı gibi ağrı vuruyor herhangi bir sancım yok yalancı sancılarım ara ara oluyor hafta başından beri. Aynı ağrıları yaşayan var mı?
KIME Nst bakılmadıysa istersen baktır orada belli olur doktor da ona göre ilerler çünkü bazen gerçek sancılar hissedilmiyor
Sibel_grck KIME yarın doktor kontrolüm var yarın belli olacak ama geçen hafta girdiğim nst de çok az sancım çıktı