Yesimm0011 Kızlar 40+2 haftalığız şiddetli değil ama regl olucakmışım gibi karnım ve belim ağrıyor sizce doğum sancısı olabilir mi sizler de de var mı
Minikperi Yesimm0011 olabilir ☺️ dakika tutmaya başlayın. Ilık suya oturun duş alın zaten doğum başladıysa sancılarınız bunları yaparsanız artmaya başlayacaktır. Sağlıkla kucağınıza alın 🌸☺️