Bende sabah sezaryen olucam inş uyuyamıyorum sizinde gözünüz aydın sağ sağlim doğururuz inşş geçen gene banada oldu dakka tuttum düzensiz dakka olunca yalancı sancı oluyor sakin olun dakka tutmaya devam edin sancılar düzenli dakkalarda girmeye başlarsa gerçek doğum sancısı demektir öyle gidersiniz ilk kızımda öyle oldu benim saatlerde dakka tutmuştum gittiğimde 2 cm le yatışım yapılmıştı