Cerenpekel taze doğum yapmış ve bu listelere baka baka her şeyi tamamlamış olarak yazıyorum
1) bence şahsen her ihtimale karşı kullanacağını düşündüğün bir pompa elinde olmalı. Doğum ve sonrası her şey o kadar hızlı gelişiyor ki hiç ihtiyaçta duymayabilirsin ilkte ya da hemen ihtiyacın da olabilir benim hemen ihtiyacım oldu ve şu an baya kullanıyorum. O an son dk elimde olmasa gidip biri onu alacak yıkayacak getirecek vs stres olurdum. Kaldı ki ilk başta sütünüz baya geldi ihtiyacınız olmasa bile sonradan sağmak istediiinzde gene kullanılacak bir şey her türlü boşa gitmek gibi
2)ben lansinoh organic nipple balsam aldım cam da olandan. İlkte göğsüm kanar gibi oldu ki gümüş kapak takmıştım bence pek işe yaramadı ama bu krem şahane anında iyi geliyor şu an günde ½ defa sürüyorum ve hiç sıkıntım yok. Muhtemelen sürmesem o kanama olayı yaraya dönerdi bu krem hemen kesti ve yara olmadı.
3) ben ikisinide küçüğünden aldım. Yağ çok sürmeyin diyolar gözenekleri kapıyomuş ama banyo sonrası rahatlatma masajları için az bir şey kullanırım diye düşünüyorum. Daha çok losyonlayacağım oda mis gibi oluyolar hoşuma gidiyo