Bu ay bekliyorum canım ayın 9 unda adet oluyorum doktorum adet olursan 3. Günü olmazsan 4. Günü gel dedi ama benim 1 haftadır bel kasık ağrım vardı 2-3 gündür de mide bulantım bugün çok istifra edince doktoruma sordum hızlı test yapayım diye yap dedi ama kanda ver dedi test negatif çıktı kan henüz vermedim çok üzgünüm şu an 😭çok umutluydum bakalım adet tarihim geçerse bakacağım bende bilmiyorum kan versem çıkar mı veya çıkmazsa adet olmazsam değer yükselir mi hiç bir fikrim yok sadece Allah’a yalvarıyorum