@sedaashn Bende yeni atlattım gribi , bol bol istirahat edin , mandalina ve başka meyveler tüketin, boğazınız ağrıyorsa ıhlamur da içmek istemiyorsanız gece yatarken ballı sıcak süt için , ve en önemlisi et suyuyla çorba 🤧 ben sürekli et suyuna şehriye çorbası yapıp bol limon ile tükettim çok çok iyi geldi şifa niyetine 🌸 çok geçmiş olsun 🌹