_momandad Kızlar 20 haftalık gebeyim ve grip oldum.İlk gebeliğim olduğu için ne kullansam iyi olur bilemedim yardım eder misiniz?Siz grip olunca neler kullandınız :)
Kuz _momandad aynı durumdayım :( 36 haftalık gebeyim ve de. Çok zorlanıyorum burun spreyi bile kullanmama izin yok 😔