Ahsksdk Kızlar 8+3 oldum 2. Adet zamanım geldi aşırı bel ağrısı ve karın ağrısı çekiyorum bu normal mi bi yerde oturunca falan belim tutuluyomuş gibi ağrıyo kasıklarıma hafiften sancı vuruyor sanki her adet zamanı böyle ağrılar oluyor mu
baybarsmom Ahsksdk evett malesef bazılarında aynı adet sancısı gibi bazılarında hafif. Benım her adet döneminde yumurtalıklarım sızlıyordu ve genelde o dönemde nasıl bi ruh halindeysem hamileykende öyle oluyorum canım hep şekerli şeyler istiyor sebepsiz bi gerginlik oluyor ağrım var mı yok mu sınırda bi sancı oluyor
Hatisss Ahsksdk ilk haftalarda oluyomuş vücut aylık döngü tarihlerinde otomatik tepki veriyor. Kanaman falan yoksa sıkıntı değil uzan dinlenerek geçir. Sonra zaten bi daha olmuyor.
Ahsksdk baybarsmom benimde öyle ya bugün birden ağrım oldu anlamadım sonra aklıma adet günüm olduğu geldi adet ağrısına da benzemiyor tuhaf bi durum:)
sekerinannesi_ Ben doktora sormuştum. Rahim o tarihlerde kasılıp gevşemeye alıştığı için ağrı normal demişti. Tuhaf olan ben sadece adet döneminde değil ilk 3 ay her gün adet sancısı gibi ağrı çekmiştim. Her an düşük olacak stresiyle yaşıyordum😣
Ahsksdk sekerinannesi_ zaten o düşünce insanı mahvediyor bende en ufak ağrıda aman bişey mi oldu diye telaşlanıyorum malesef ne zaman bitecek bu stress
Ahsksdk Hatisss şükür sadece ağrım var uzanınca dinlenince geçiyor insan ister istemez en ufak ağrıda bişey mi oluyo bana diye korkuyor ya
sekerinannesi_ Ahsksdk Benim de ilk gebeliğim olduğu için ilk zamanlar çok panik yapardım. Ağrı çok fazla acaba bir şey mi oldu diye gece gündüz lavaboya gidip kontrol ederdim. Şükür ki bir sıkıntı olmadı. Eminim sizde de olmayacaktır. İçinizi ferah tutun 🙏🏻🌸
sekerinannesi_ Ahsksdk Ayrıca lekelenme ile karışık kan görürseniz de korkmayın hemen doktora gidin. Benim 2 kez öyle oldu. Hemen iğne ve fitil verdiler birkaç ay kullandım geçti.