Pazartesi günü 2. Sezaryenimi oldum benim bu sefer daha iyiydi sabah 9 da spinal oldum akşam gazım cıktı yürümede rahattı gece tek başıma tuvalete kalktım kaç defa 1 gece kalıp evime geçtim bebeğim solunum sıkıntısı yüzünden küvezde bugün emzirmeye gittim hastaneye bütün gün dolaştım biraz ağrım var ama dayanılmıcak gibi değil çok şükür