Edaaa123 omega 3 kullanıyorum da ben doktor sadece omega 3 kullan dedi belirli marka vermedi. Kendim eczaneden aldım. ocean plus omega 3 Kullanıyorum. Devlet karşılamıyor. Hap gibi içiyosun tadı falan yok. Öyle koklamadım da burnuma bi koku gelmedi. Şeffaf hap formunda. 16. Haftadan beri içiyorum.