Evet ya ben de 19+3 hala hissetmedim. Haftaya pazartesi detaylı ultrason var o gün bir an önce gelsin diye sabırsızlanıyorum. Arada bir bağırsak hareketi gibi bir şeyler oluyor acaba o mu diyorum bilmiyorummm 🥹 İlk hamilelikte sanırım hep böyle oluyor. Farkındalığım yok ondan sanırım.. Yoksa 16.ıncı haftada doktoruma gittiğimde ultrasonda bildiğiniz tekme atıyordu. Ama ben yine hissetmedim 🤦🏻♀️🥹