Hg-ygthmz- bende dikkat etmeme rağmen Çarşamba günü usuttum daha çok yeni,ilaç yok bitki çayı yok, tek yaptigim şey ilk iki gün vicksten daha keskin kokulu ama aynı mantikta bir kremim vardı, eşime sırtıma ve ayaklarımın altına surdurdum yattım,öyle bir terletti peşi sıra gelen 3 gün boyunca,her gün bir iyilesme vardı,bir de iki bademcikte şiş durumdaydi,bir kase gündüz bir kase akşam dondurma yedim,tepeleme doldurdum ama,4.gun ne bademcik ne burun akıntısı ve öksürük hiçbir şey kalmadı, hepsi geciverdi ,rahat ettim.