Kızlar merhaba . Ağrım vardı radyoloji ultrasonuna yönlendirdi doktorum ama detaylı ultrason değil sadece ultrason muayenesi dedi. Çok ağrım vardı sormak aklıma gelmedi direk randevu alıp çıktım. Yaptıran var mı bebeğe mi bakiliyor yoksa benim organlarıma mi bilen varsa söylerseniz sevinirim 🙏