Aleve Arkadaşlar dün yaptığımda çizgi siliniyor gibiydi çok ama çok azdı bugünle beraber toplu koydum? Çatlama olmuş mu anlamadım ben lütfen yardım
Buseemm Aleve bence 12 ve 13 ekimde yumurtlama olmus ve 13de caylamis benim gördüğüm kadariyla boyle yanlis gormediysem yani
Aysuturkay Aleve ben flo diye bir uygulama kullanıyordum ovülasyonu nokta atışı gösteriyordu test aldığım ay takvimle beraber ilerlemiştim Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻
B_bilgen Canım henüz zaten yunurtlamayı görmemişsin. Yapmaya devam etmen gerek. Bu arada bu testlerden ziyade innovita kullanmanı tavsiye ederim. Hem daha hassas hem daha net sonuç veriyor. Trendyolda vardı satışları ordan bakabilirsin.