fatmayardim15 cikolatadeposuu var canım burdan bı kız iki kere yaptırmış gayet uygun fiyatı da bende sipariş verdim baskısını felan kendim seçtim, bebekcikolatası da vat ona da fenomenler çok yaptırıyor o yüzden daha pahalı ama orası da güzelmiş, Trendyoldan yaptıranlar da çok memnun kalmış kakao ağacı sayfasına bakabilirsin orda da hangisi içine sinerse, çok da bakma benim gibi manyak olursun 🤣🤣