Fenciiii Kızlar 30. Haftadayım malum sağ yada sola yatıyorum ama kollarımda müthiş bir uyuşma oluyor hiç rahat edemiyorum sizlerde de oluyor mu doktora soran oldu mu ?
YigitPoyrazMomm Fenciiii 31 haftadan selamlar evet canım doktoruma sordum ben üstüne yattigimiz için oluyor dedi bana ve kolunun altına bisey koymamı söyledi yüksek olması için eğer daha devam ederse nöroloji bir doktordan bahsetti tam hatırlamıyorum mağlum hamilelik unutkanlık çok oluyor ona gözük dedi
KuzeyinAnnesi10 Fenciiii uyuşma seğirmesi hepsi var kuzu. Soğuk suya tutunca masaj yapınca rahatlıyor
Minimalite Fenciiii benimde omurilik soğanı üzerine uyanında o bölgede uyuşma hissediyorum. İlk bebemde de oluyordu
Sksjsux355-- Fenciiii Bende 30 haftamdayim şuan uyusukluktan uyuyamiyorum çok normal sınır sıkışması olabiliyor
Fenciiii YigitPoyrazMomm KuzeyinAnnesi10 Normal yani kızlar daha 30. Haftada sıkıntılar başladı hayırlısı Allah kolaylık versin hepimize 🤲
yrnks 32.haftadayım benim de kollarım uyuşuyor mecburen üstüne yatıyoruz daha da artıyor, doktorum ödemden olabileceğini söyledi. Ama benim parmaklarıma da vurdu uyuşukluk, karpel tünel olabilir dedi. Bir çözüm de yok sanırım.🙁🙁
Fenciiii KuzeyinAnnesi10 sorucam canım yarın dan sonra randevum var o günü bekledim ama aklıma takıldı üç gündür yoğun baya
YigitPoyrazMomm Fenciiii yok gülüm ne çaresi uyandimda sadece ellerimi parmaklarimi hareket ettirdim spor yaptm öyle öyle geçiyordu ama sana bisey diyimi bu 3 tirmester çok fena bisey sonunu düşünemiyorum bile😅😅 Sağlıkla yavrumuzu kucagimiza alalım inşallah ve hepsine değecek inşallah🙏💙
Mujmuj-1 Gebelikten kaynaklı karpal tünel sendromu olabilir.endişe etmene gerek yok bi arkadaşım doğumdan sonra tamamen bu belirtilerinin gittiğini söylemişti
Fenciiii YigitPoyrazMomm Valla bir geldi pir geldi son aylar 😁 amin Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin minikleri canım azcık kaldı 🤗
YigitPoyrazMomm Fenciiii ah ah sanırım en zoru son aylar allahım yardım etsin😭😭 amin inşallah canım benim az kaldı kavusmamiza😢