Opheliaxxx Kızlar 17+2 deyim. Oturup kalkarken yatarken yan dönerken karnımın içi ağrıyo böyle bıçak saplanması gibi. Yavaş yavaş kalkıp yatıyorum oturuyorum miyomum vardı ondan olabilir mi bu ağrı?
naneliseker_ Opheliaxxx bende de kist var kistin olduğu taraf ağrıyor. Sanırım ondan, doktoruma soracağım
Opheliaxxx naneliseker_ ben de yarın kontrolüm var soracağım böyle bıçak saplanması gibi ani ve keskin ağrı oluyo. Sürekli değil böyle geçici ani ağrılar