Slnaycn Duyguhll 36+3 um bacak ve ayaklarda fena ödem var tansiyonum biraz sınırda çıkıyor yarın doktora gideceğim bakalım ne diyecek… artık ayaklarimim üstüne basınca acıyorr
ardengunes Duyguhll 35+4 olduk bizde şuan hıçkırık tuttu hanım efendi neredeyse çıkacak gibi vajinaya baskı yapiyo😫 geceleri uyuyamıyorum koca göbekten😄 sağdan sola dönerken zaten 5 dakka geciyo 🤭 bide çok kasıyor kendisini 32de böyle olmuştum gecti şimdi şu 2 3 gündür yine başladı gün içinde çoj kasilmam oluyo düzensiz
Sesssi Duyguhll her an doğuracak gibiyim çok baskı var bende de 🙄 ödem şişkinlik hareket edememe çatı ağrısı da tuzu biberi 😊
Elifcanblt Duyguhll ben sadece ağırlaştım gece sabah doğru çok bölünüyor uykularım o kadar . Fiziksel olarak hicbisey hissetmiyorum ne sancım var ne mide yanmam ne baskı falan nede başka bisey aşırı hareketsizim ama nasıl olcak bilmiyorum 😐
Duyguhll Bende geceleri bacak ağrısı yaşıyorum. Gün içinde birsey yok yatağa girince başlıyor ağrımaya sali günü kontrolum var
TulinSahan 1 hafta oldu tansiyon ilacı başlandı. Su an 36+4 ve sanırım preklampsi basladı. Duygu durum bozukluklarım var aglama kriZi geliyor ve sebebi yok. 37 haftada alınacak sanırım umarım bebek iyi olur🙏🏻
Ozlem-kara07 @Duyguhll 36+5 olduk bugün biraz yürüdüğüm için kasılmam ve bel ağrısı çok fazla oldu çatı ağrısı var mide yanması 🥺uyku zaten yok artık zorlanıyorum Rabbim yardımcımız olsun sağlıcakla kucağımıza alalım hepimiz yavrularımızı inşallah 🙏
mervisk Duyguhll 35+6 yım ellerim ayaklarım falan cok sisti, mide yanması var hareket etmekte zorlanıyorum hemen nefes nefese kalıyorum :( Bazen de karnıma ağrı giriyor bir süre kalıp geçiyor kasılma mı tam anlamadım
Duyguhll Hemen hemen şikayetler aynı.. Her hamilelik farklı oluyor geceleri aşırı mide yanması yaşıyorum. Bu haftalarda sancı ve kasık ağrısı çekmek son derece normal bende aynı durumdayım düzensiz olarak. Uyku düzeni zaten bitti