Haticeanneeeee Kızlar çok aşırı bel ve kasık ağrım var adetime 1-2 gün var ama test yaptım testler bozuk olamaz dimi hep silik çıkıyor 🤯🤯
Gamzeazem Haticeanneeeee silik çıkma sebebi henüz hamileliğinizin yeni olması sanırım 4-5 haftalık falan hamilesiniz o silik de değil bu arada umarım bekliyorsunuzdur bebek🫶🏻
Haticeanneeeee naneliseker_ alttaki resim daha net canım adetim yaklaşıyor diye çalmamıştır demi bebek olmasa çizgi çıkmaz ☹️☹️
Deryana naneliseker_ merhaba bende bu sabah test yaptım 1 saat boyunca negatifdi 2 saat sonra baktım silik çizgi çıkmış inşallah gebelik yoktur ya
KuzeyinAnnesi10 Kubrakarahan hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰 ❣️
Haticeanneeeee Kubrakarahan ayy Allah razı olsun canım değerim kaçlardadır acaba ya meraktan çatlıycam 👋😀😀