aslanprenses_ Beyzanuryankk ben ilk 32. Haftada girdim. Gebelik şekerim olduğu için. 34. Hafta Altan muayene oldum şişlik hissediyordum.
Beyzanuryankk aslanprenses_ bende çok çatal ağrısı var nst var yarın acaba bakarmı merak ediyorum korku oluyor artık az kaldı ☺️☺️☺️🙏
Beyzanuryankk İlk hamilelik olunca korku oluyor ister istemez zamanda azaldı hayırlısıyla gelirler inşAllah 🙏