Merhaba kızları yeni doğum yaptım bebeğim yoğun bakiminda 10 gündür süt sağıp goturyorum ama süt posetinin 100 den aşağı sütümü sabah akşam sagiyirum hiç çıkmıyor 75 fln oluyor süt poşetinde bı memede var diğer memede damla damla hiç çıkmıyor ne yapmalıyım iyice psikolojim bozuldu bebeğim yanımda sadece 8 gün kaldı şuan 18 günlük ama 10 gündür yoğun bakımında sütüm yok napmaliyim bana yardımcı olurmusunuz bı fikir bı öneri ihtiyacım var dıkis yerlerim hala ağriyor normalmi kanamam da var hala az az geliyor .bana yardımcı olun lütfen