_Mother_ Kızlar merhaba 2.5 yıl aradan sonra dün ilk defa korunmasız birliktelik yaşadık tekrar çocuk düşünüyoruz bizim ve tüm çocuk bekleyenlerin hayırlı güzel haberler alması dileğiyle benim bat tarihim 8 kasım sizin ne aynı olan var mı
Beybi_2022 _Mother_ benimde bat 4 Kasım uygulamaya göre tabi yumurtlama çatlamaya göre değişiyor ama aşagı yukarı aynı tarihler neler yapıyorsun hamilelik olması için ekstra kullandığın bişey varmı bende tekrardan bebek istiyorum
tugbadurmaz34 _Mother_ mutlaka ovulasyon testi alıp ona göre ilerleyin Allah nasip ederse inşallah olur 🤲🏻
_Mother_ Beybi_2022 merhaba bu ay yeni korunmayı bıraktıktığım için gebelik oluşması için birşey yapmıyorum yani umarım gerekte olmaz 😅 3 ay folik asit kullandım tahlil ve jinekolojik muayene oldum doktorum herşey yolunda bir sorun yok korunmayı bırakabilirsiniz dedi diğer kızım korunmayi bırakır bırakmaz olmuştu bakalım hayırlısı inşallah bu defa 2.5 yıl aradan sonra olacak siz neler yapiyorsunuz
_Mother_ tugbadurmaz34 ovulasyon testi düşünüyorum aslında ama bu ay ilk deneme olacağı için akışına bırakmak istedim psikolojik açıdan da daha rahat olmak için ama eğer oluşmaz ise bir sonraki ay düşünüyorum almayı
Beybi_2022 _Mother_ bende bişey yapmıyorum aslında benim oğlumda 4 yaşında sayılır 2 3 ay sonra 4 yaşını kutlayacagız bende folik asit kullanıyorum yeni başladım ovülaston testi aldım onu yapıyorum ama alışık olmadığım için unutuyorum 2 3 günde bir denk geliyor yapıyorum inşallah olur geçen ay olmadı