İyi akşamlar hanımlar. Yumurtlama tarihim 7-8 ekim arasıydı ve sağ tarafımda yumurtlamayı hissettim. yumurtlama esnasında kasık ağrısı oldu ve geçti 3 gündür çok hafif kramp tarzı bi ağrı var bu kadar erken olur mu onu da bilemiyorum daha önce düşükle sonuçlanan bi gebelik yaşadım 4. Haftasında çok bariz hissedilir kasık batmam olmuştu yerleşme ağrısıydı ama bu kez hissettiğim çok daha hafif yani böyle erken gebelik belirtisi yaşayanınız var mı? 😌