Gamzealptkn Merhaba çatlatma iğnesinden sonra yarn 13. Gün evde test yapsam çıkar mı acaba kesn sonuç kan bilyrm ama kan vermek istemym hiç adetime 5 gn kaldı zten 13. Gn evde test yapıp sonuç alan oldu mu 11. Gn negatf geldi kaset test ?
Merve1616 Gamzealptkn Doktorum en doğru sonucu görmek icin 15.gun test alıp yap dedi.15 günden önce yaparsam yanıltıcı olabileceğini söyledi.
Tazeanne68 Gamzealptkn çatlama iğnesinden 14 gün sonra yapılıyor canm boşa üzme kendini çünkü iğne 36 saat sonra yumurta catlatiyor 36den sonra saymaya yani 2 gün sonra saymaya basladiysan yapablrsjn ama iğneden basladiysan en az 2 3 gün daha b3kle kendini strese sokma derim
alyamm_33 Gamzealptkn üzülme canım ya daha erken belki pozitife döner geç döllenme olmuştur umudunu kırma
Gamzealptkn Merve1616 dayanamadm az önce yaptm negtf olsaydı çıkrdı diye düşünyn 11. Gn öğrenenler var ☹️
Aysnrcnd Merhabalar benim bugün iğnemda 16 cı günüm ve gögüslerim aşırı şişti ağrıyor test yapmam için doktorum ayın 20 sini beklememi söyledi 18 ekimde adet olma tarihim test yapsam çıkar mı acaba
alyamm_33 Aysnrcnd Aysnrcnd 16 günü zaten Beta yapılır benim de bugün 16 günüm doktorum bugün Beta yapmamı söylemiştim ben doktorun dediğinden 3 gün önce yaptım negatif çıktı bugün doktorla konuştum tekrar yapmamı söyledi
Gamzealptkn Tazeanne68 çok karışık duygulr içindeym sol kasığm ağrıyo adet olcak gibi ama akıntım var göğüs hassasiyeti yok bulantı vs yok bilmym moral olarak çöküntüdeyn ☹️
Tazeanne68 Gamzealptkn bende gebelihimi ogrenmeden adet ağrısı gibi ağrı hissettim arada kasigima kramp girdi baya öyle suphelendim yaptım aşılama yaptırdım tutmadı sonraki ay doktoru değiştirdim inostrol diye Bi folik asit verdi Bi ay onu kullandım sadece bide belimi çektirdim o ay gebe kaldım doğal yolla ama stres cocuk olsun çabası sıfırdı ovulasyon testi alacaktım o ay femera kullanacaktım hatta adet bekliyordum beklemedigin anda gelecek sana inanıyorum kendini üzme sıkma