Ben de 12. Haftamı doldurdum, bu hafta nipt yaptıracağım. Doktorum zorlamadı ama diğer testler (2li test vb) tarama testi iken (risk oranını söylerken), fetal dna(nipt) tanı testi yani %99 var mı yok mu şeklinde söylüyor. Tarama testlerini yaptırmayacağım ben de o yüzden. Ücretli olması tek düşündürücü şey olabilir, onun dışında kıyas yapmaya bile gerek yok.